Zasady zamawiania porad prawnych

Zamówienie porady prawnej w Kancelarii Prawnej Pozew-rozwodowy.pl nic nie kosztuje i nie powoduje żadnych zobowiązań z Twojej strony. Za samo zadanie pytania i wycenę sprawy nic nie płacisz !

1. Wypełnienie formularza zapytania

Bardzo istotne dla całego procesu zamówienia porady prawnej jest dokładne i szczegółowe sprecyzowanie problemu prawnego zgłaszanego do Kancelarii. W szczególności chodzi o jak najdokładniejsze opisanie Państwa aktualnej sytuacji oraz dokładne sprecyzowania pytań na które chcą Państwo otrzymać odpowiedź.  Niezwykle ważne jest również zwrócenie uwagi na podanie prawidłowych danych takich jak: adres e-mail. Na adres e-mail przesyłana będzie cała korespondencja. Brak emaila uniemożliwi nam przesłanie wyceny. Oczywiście wszystko co prześlą Państwo do kancelarii jest poufne. Po wykonaniu usługi cała korespondencja jest kasowana, dzięki czemu mają Państwo pewność co do bezpieczeństwa i poufności danych.

2. Przesłanie wyceny

Na podstawie przesłanego formularza zapytania prawnik analizuje Państwa problem oraz dokonuje jego wyceny. Wycena przesyłana jest na adres email podany w trakcie wypełniania formularza zapytania. Wycena trwa zazwyczaj kilka godzin.

3. Dokonanie płatności 

W przypadku akceptacji wyceny dokonują Państwo wpłaty na konto kancelarii podane w emailu z wyceną. Możliwe są 2 sposoby dokonania wpłaty : tradycyjny przelew na konto kancelarii, przelew internetowy ( przelew z banku online, przelew za pośrednictwem karty kredytowej )  Płatności internetowe obsługiwane są przez firmę dotpay.pl - lidera na rynku bezpiecznych płatności internetowych.

4. Otrzymanie porady prawnej

Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty z banku prawnik niezwłocznie przystępuje do opracowania odpowiedzi. Przygotowana porada przesyłana jest na adres email podany w trakcie wypełniania formularza zapytania. Odpowiedź przesyłana jest w pliku .zip